کتاب صوتی رمان عشقانه عارفانه  2.0.0 Icon

کتاب صوتی رمان عشقانه عارفانه

TakPlayers Books & Reference
4
6 Ratings
27K+
Downloads
2.0.0
version
Jan 22, 2021
release date
8.8 MB
file size
Free
Download

About کتاب صوتی رمان عشقانه عارفانه Android App

کتاب صوتی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های رمان ترکیه، داستان دلدادگی و رهایی است. داستان زندگی آرام و یکنواخت زنی در غرب است که درگیر اندیشه‌های عرفانی شرق می‌شود.

در چند سال اخیر بیش از 500 بار به زبان‌های مختلف تجدید چاپ شده و رکورد پرفروش‌ترین کتاب ترکیه را به خود اختصاص داد.

نام پرآوازه مولوی یا مولانا جلال‌الدین را کسانی که اندک علاقه‌ای به ادبیات داشته باشند، شنیده‌اند و با حکایت شمس و مولانا و دلدادگی این دو نیز آشنا هستند؛ رمان بازآفرینی تازه این دلدادگی است.

آنچه که در این رمان بسیار چشم‌گیر و جذاب می‌باشد نحوه تغییر زاویه دید است. کتاب مدام از زاویه دید افراد مختلف روایت می‌شود. از دید دانای کل (سوم شخص) شروع می‌شود، با دید اول شخص که زنی آمریکایی است، ادامه پیدا می‌کند و پیوسته از زاویه دید شخصیت‌های مانند: مولانا، اللا، کیمیا، شمس، قاتل، استاد و... داستان را روایت می‌کند.

این رمان برخوردار از فرمی است که می‌توان آن را دو رمان محسوب کرد در قالب یک رمان و دو روایت تو‌ در‌ تو که به صورت موازی روایت می‌شوند؛ اما در دو زمان مختلف جریان دارند. یکی قرن‌ها پیش در شرق و یکی در زمان حال و در غرب (آمریکا).

Other Information:

Package Name:
Requires Android:
Android 4.1+
Other Sources:

Download

This version of کتاب صوتی رمان عشقانه عارفانه Android App comes with one universal variant which will work on all the Android devices.

Variant
2
(Jan 22, 2021)
Architecture
arm64-v8a
Minimum OS
Android 4.1+
Screen DPI
nodpi (all screens)

All Versions

If you are looking to download other versions of کتاب صوتی رمان عشقانه عارفانه Android App, We have 1 version in our database. Please select one of them below to download.

Loading..